بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در بیانیه آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه که خطاب به آحاد ملت ایران صادر شده، آمده است:

و تعاونوا علی البر و التقوی

بار دیگر ملت مسلمان و دین مدار ایران اسلامی برای نشان دادن عزم ملی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد. برای نشان دادن هوشیاری و پایبندی به نظام اسلامی با شرکت همه اقشار ملت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یک تکلیف شرعی براساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، سپری پولادین در مقابل دشمنان اسلام و مستکبران قرار می دهند و نظام مردم سالاری دینی را به رخ آنان می کشند. بخصوص در این دوره که با توجه به اتفاقات موجود در منطقه و جهان که از حساسیت و تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

بی تردید ملت بیدار و هشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نکرده و به یاری خداوند متعال در روز جمعه 7 اسفند 1394 گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه خویش، با اراده و آزادی کامل و انتخاب آزادانه، حضوری شکوهمند در پای صندوق های رای خواهند داشت و با انتخاب نمایندگان مومن، مردمی و ولایی اصلح و شایسته که مشکلات کشور و مردم را بدانند و احساس کنند، عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می گذارند. امید آنکه در این دوره از انتخابات، شاهد حضور گسترده ملت مسلمان در گستره ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند که مانع دخالت قلدرها و اشرار شده و امید دشمنان را مبدل به یأس ساخته و برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس اسلامی از خود به ثبت برسانند.

سید هاشم حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *