بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر منشورات معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه روز دوشنبه 7 دی ماه با حضور اعضاء این شورا در دفتر معاونت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجج اسلام و المسلمین آقایان عماد، رفیعی، حقی، هاشمی، فرهنگیان و محمدی برگزار شد، انتشار کتاب «درامدی بر اصول کتابخانه و کتابداری» مورد بررسی قرار گرفت.

در آغاز این جلسه، خانم حاج‌باقریان مجری طرح تدوین «درامدی بر اصول کتابخانه و کتابداری» گزارشی از فرایند اجرایی این طرح، ساختار و محتوای آن ارائه کرد و سپس اعضای جلسه به نقدها، دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را درباره این طرح پرداختند.

در ادامه این جلسه، مجری طرح، به پرسش‌ها و دغدغه‌های اعضای جلسه در خصوص این اثر پاسخ داد و پس از آن،  اعضای جلسه به شور و تبادل نظر در خصوص انتشار این اثر پرداختند.

گفتنی است، شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر منشورات معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، از بخش‌های فعال این معاونت است که از سال 1388 فعالیت خود را به منظور ساماندهی، سیاست‌گذاری و نظارت بر مجموع منشورات معاونت آغاز و تا کنون بیش از 71 جلسه رسمی بر پا و در خصوص انتشار آثار این معاونت تصمیم‌گیری و اظهار نظر کرده است. دبیرخانه این شورا در اداره امور محصولات پژوهشی مستقر و دبیری آن بر عهده مسئول این اداره است. اعضای ثابت این شورا عبارت‌اند از: حجج اسلام والمسلمین آقایان عماد، رفیعی، حقی، هاشمی، فاخری، فرهنگیان و محمدی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *