بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه به نقل از خبرگزاری حوزه در گفتگوی اختصاصی با معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی  در تبریز از برگزاری المپیاد علمی پژوهشی طلاب منطقه شمالغرب کشور خبر داد و ابراز داشت: المپیاد منطقه ای شمالغرب کشور با حضور طلاب برتر 5 استان کشور  دوشنبه 17 تیر ماه جاری در شهرستان ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام  قربانی افزود: این المپیاد با حضور طلاب برتر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان  در ارومیه برگزار شد      .

وی ادامه داد:مرحله منطقه ای المپیاد علمی پژوهشی طلاب منطقه شمالغرب کشور برای اولین بار در این سطح برگزار می شود و با پیگیری های صورت گرفته در صورت موافقت مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور این المپیاد در سطح کشوری نیز ادامه پیدا می کند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله استانی این المپیاد در استان آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی این المپیاد با حضور 800 طلبه برتر آموزشی مدارس علمیه سطح استان برگزار شد که تعداد 60 طلبه برتر به مرحله دوم که مرحله پژوهشی بود راه یافتند.

حجت الاسلام  قربانی تاکید کرد: این المپیاد در دو مرحله آموزشی و پژوهشی برگزار شد که راه یافتگان به مرحله دوم می بایست یک پژوهش در موضوع دلخواه ارائه می دادند که در نهایت تعداد 30 طلبه برتر به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *