بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه‌هاي علميه؛ برگزاري نخستين دوره دانش‌افزايي مديران اين معاونت در دستور کار اداره برنامه‌ريزي و نظارت قرار گرفته است. مسئول اين اداره در همين زمينه اظهار داشت: در راستاي افزايش بهره‌وري در عملکرد معاونت و با هدف ارتقاي توان مديريت کادر مديريتي مجموعه معاونت، ابتدا نيازسنجي‌هايي از توانايي‌هاي مديران صورت گرفت و بر اساس آنها برنامه‌ريزي‌هاي بلندمدتي جهت ارتقاء بخشي و دانش‌افزايي مديران در راستاي اهداف و نيازهاي معاونت صورت گرفت.
وی اهداف اين دوره را به شرح ذیل برشمرد:
1ـ فراگيري فنون و روش‌هاي کاربردي مباحث مختلف مديريت و سازمان
2 ـ تبيين ضرورت اهتمام و توجه جدي به  فنون علمي اداره سازمان و تأثير مهم آن در عملکرد
3 ـ افزايش کارايي مديران و بهره‌وري سازمان
آقای سید مسعود قانع تصريح کرد: اداره برنامه‌ريزي و نظارت با همکاري معاونت اداري ـ مالي و مرکز جهاد دانشگاهي به برگزاري اين دوره مي‌پردازد که مديران کل و مجموعه مديران معاونت در اين دوره شرکت خواهند کرد. وي افزود: مباحث و موضوعاتي از جمله: مديريت مؤثر وقت، مديريت فرآيندها، فرآيند و ضعف تصميم‌گيري، برنامه‌ريزي و کنترل پروژه، فنون خلاقيت و حل مسأله، برنامه‌ريزي و بودجه‌بندي، در اين دوره مورد تبيين قرار خواهد گرفت و از اساتيد جهاد دانشگاهي در زمينه تدريس مباحث اين دوره استفاه مي‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *