بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفیان، معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت، پس از خیر مقدم به اعضای جلسه، به موضوع پژوهش در مرکز تخصصی مهدویت پرداختند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مازنی، مدیر ترویج پژوهش پس از تقدیر و تشکر از هماهنگی برنامه دیدار از مرکز تخصصی مهدویت به برنامه‌های مدیریت ترویج پژوهش برای مراکز تخصصی و تعامل بهتر با مراکز تخصصی پرداختند.

وی برگزاری جلسات مستمر با معاونین پژوهش را از جمله اقدامات دور جدید مدیریت ذکر کرده و از نتایج نشست اخیر را تشکیل کارگروه‌های مختلف نظیر کارگروه طراحی برنامه جامع پژوهش مراکز تخصصی و کارگروه امکان سنجی طراحی و استقرار آموزش پژوهش محور در مراکز تخصصی دانسته که از فعالیت‌های زیر ساختی پژوهش مراکز تخصصی به شمار می‌رود.

مدیر ترویج پژوهش راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای مهدویت در مرکز تخصصی مهدویت را برای ترویج و بسط معارف مهدوی از برنامه‌های ضروری این مرکز برشمردند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت هماهنگی و تعامل مراکز تخصصی حوزوی را مهم برشمرده و ایجاد لجنه‌های علمی برای پوشش پژوهشی به صورت موضوعی پژوهشی را از ضروریات خواندند و در بخش دیگر صحبت‌های خود گفتند در حوزه بیشتر به فرد گرایی توجه شده است و کمتر به فعالیت گروهی و  به برنامه مرکز تخصصی مهدویت درزمینه راه اندازی ستاد هماهنگی فعالان مهدوی را با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، مسجد جمکران و معاونت تبلیغ اشاره کردند.

و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یوسفیان، معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت به تعامل بیشتر معاونت پژوهش با معاونت آموزش اشاره کردند و گفتند باید زیر ساخت‌های پژوهشی در حوزه ایجاد شود و برای موفقعیت در امر پژوهش محوری باید از زمان ورود طلاب آموزش‌های لازم پژوهشی برای طلاب صورت گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *