بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

حجت الاسلام و المسلمین کوثری به توضیح برنامه‌های مؤسسه در زمینه نقد وهابیت و سلفی‌گری پرداختند. ایشان در ادامه افزود مؤسسه دارالاعلام کتابخانه تخصصی در موضوع وهابیت و سلفی‌گری را برای استفاده پژوهشگران ایجاد کرده است مدیر مؤسسه دارالاعلام گفت: دبیرخانه کنگره بین المللی جریان‌های تکفیری نیز در این مؤسسه مدیریت می‌شود و تاکنون کارگاه‌های مختلف را برای مدارس اهل سنت برگزار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبدالملکی معاون پژوهش مؤسسه هم بیان داشت که از جمله ویژگیهای این مرکز تخصصی پژوهش محور بودن برنامه‌های آن است  ایشان در ادامه گفتند پژوهشگران بعد ازپایان دوره سه ساله، سه تا چهار مقاله ارائه می‌کنند و در آینده نزدیک پژوهشکده سلفی پژوهی در مؤسسه راه اندازی خواهد شد.

معاون پژوهش مؤسسه یادآور شد که تاکنون دو مجله سراج منیر با 26 شماره و مجله سلفی پژوهی را با 7 شماره در این مرکز به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین مازنی مدیر ترویج پژوهش ضمن تشکر از مدیریت و دانش پژوهان مؤسسه و فعالیت‎های ویژه‌ی علمی پژوهشی آن بیان داشت استفاده از فرصت کرسی‌های آزاد اندیشی برای این‌گونه از برنامه‌ها مغتنم است و در ادامه اجرای آموزش پژوهش محور را مهم برشمردند و اجرای جشنواره‌ای را با استانداردهای علامه حلی برای پژوهشگران دارالاعلام پیشنهاد دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *