بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در پنجمین روز از هفته پژوهش دکتر محمّد رضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا رئیس کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی از دستاورد‌های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه های علمیه بازدید نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین عماد ضمن تشریح دستاورد های پژوهشی حوزه گزارشی از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد حوزه های علمیه ارایه کردند.

تحقیق مجموعه کتاب‌های رجالی و حدیثی مرحوم آیت الله العظمی بروجردی که در 30 جلد آماده چاپ شده و همچنین فهرست نسخ سنگی کتابخانه مسجد اعظم قم از آثار ارائه شده در این نمایشگاه بود که به علت عدم تامین هزینه چاپ، منتشر نشده است مورد توجه قرار گرفت.

معاون پژوهش حوزه از تدوین بیش از 500 عنوان پایان نامه در رشته های حوزوی در یکسال اخیر خبر داد که در کتابخانه آیت الله العظمی حائری نگهداری می شوند.

جناب آقای دکتر مخبر دزفولی در پایان این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های معاونت پژوهش حوزه های علمیه ، از تنوع ، نظم و طبقه بندی پروژه‌های پژوهشی و همچنین شاخص بودن مسیر‌های پژوهشی ابراز خرسندی نمود.

ایشان  توجه به طبقات ، اجزاء و شعبات مختلف مسائل پژوهشی ؛ در کنار پژوهش موضوعات کلان را از موفقیتهای معاونت پژوهش حوزه قلمداد نموده و آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون برای حوزه های علمیه را نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *