بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه جلسه هفتگی مدیر و معاونین حوزه های علمیه که به مناسبت هفته پژوهش در محل کتابخانه فیضیه (آیت الله حائری) برگزار گردید، طی بازدیدی که از مجموعه سالن ها و خدمات کتابخانه آیت الله حائری انجام گرفت، از اقدامات صورت گرفته در این کتابخانه قدردانی کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با تشکر از برنامه ریزی های انجام شده در این کتابخانه اظهار داشت: بنده قبلا از این کتابخانه بازدید کرده بودم و امروز هم توفیق بازدید از این کتابخانه را داشتم. به حمدالله تغییرات بسیار زیادی در این کتابخانه حاصل شده و سالن های منظم، خدمات خوب و پیشبینی های لازم برای رفاه حال طلاب و پژوهشگران اندیشیده شده است.

مدیر حوزه های علمیه با قدردانی از معاونت محترم پژوهش و مدیر کتابخانه فیضیه، ابراز داشت: از معاونت محترم پژوهش جناب آقای عماد و همکارانشان و مدیر محترم کتابخانه فیضیه تشکر می کنم که انصافا جای آبرومندی هم برای حوزویان و هم برای همه پژوهشگرانی که بخواهند روزی با آثار علمی حوزویان ما و کتابخانه های حوزوی ما آگاهی و آشنایی داشته باشند، ایجاد کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *