بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به همت واحد نشریات معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، شماره 21 نمایه نشریات تخصصی دینی (تابستان 92) مربوط به نشریات و مقالات منتشر شده در بهار 92 انتشار یافت.

این نمایه با هدف معرفی مجلات و مقالات هرفصل به مراکز علمی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و زمینه‌سازی ارتباط مؤثر بین محققان و نشریات در هر فصل منتشر می‌شود. در این شماره 69 نشریه تخصصی –دینی و 502 مقاله علمی که در فصل بهار 92 چاپ و منتشر شده‌اند،معرفی شده است.

افزون بر این، گزارشی آماری از آخرین وضعیت نشریات تخصصی حوزه دین ارائه شده است. این گزارش، در قالب جدولها و نمودارهایی از مجلات، مقالات، نویسندگان و گروهها تنظیم شده و نتایج آنها نیز در دیدرس مسئولان و مدیران مربوط وصاحبنظران قرار گرفته است.

بخش پایانی نمایه به ارائه سخنان آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر محترم حوزه‌های علمیه اختصاص یافته که در چهارمین گردهمایی مدیران مسئول و سردبیران نشریات علمی حوزوی ایراد فرمودند. این گردهمایی با حضور مدیران مسئول، سردبیران و نمایندگان نشریات حوزوی حضور داشتند، نوزدهم اسفند 1931 در سالن اجتماعات انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *