بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه، شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی در شصت و سومین  جلسه خود، با اعطای مجوز علمی – پژوهشی به چهار نشریه حوزوی موافقت کرد.

سید ابوالحسن توفیقیان دبیر اجرایی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: این شورا در آخرین جلسه خود که روز سه شنبه 5 خرداد ماه 94 برگزار شد، با اعطای رتبه علمی پژوهشی به نشریات «اسلام و مطالعات اجتماعی» و «کاوشی نو در فقه» به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، «قرآن، فقه و حقوق اسلامی» به صاحب امتیازی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیهو «اخلاق وحیانی» به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی تحقیقاتی اسرا موافقت کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین این شورا با تمدید رتبه علمی – پژوهشی نشریه «حکومت اسلامی» وابسته به دبیرخانه مجلس خبرگان و نشریه «حکمت اسرا» وابسته به موسسه فرهنگی تحقیقاتی اسرا موافقت کرد.

شایان ذکر است: نشریه «اسلام و مطالعات اجتماعی» از شماره یک، نشریه «کاوشی نو در فقه» از شماره 75 ، نشریه «قرآن، فقه و حقوق اسلامی» از شماره یک و نشریه «اخلاق وحیانی» از شماره 5 حائر رتبه علمی پژوهشی شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *