بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه‌هاي علميه؛ ارسال کتب برگزيده دوازدهمين دوره همايش کتاب سال حوزه براي شخصيتهاي علمي حقيقي و حقوقي دردستور کار دبيرخانه کتاب سال حوزه قرار گرفته است. در اين راستا دبيرخانه کتاب سال حوزه در حال شناسايي مراکز و شخصيت‌هاي مختلف و نيز تهيه کتب برگزيده مي‌باشد و تاکنون 700 شخصيت حقيقي و حقوقي توسط دبيرخانه شناسايي شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين حقي دبير کتاب سال حوزه در گفتگو با روابط عمومي معاونت اظهار داشت: يکي از مشکلات دبیرخانه کتاب سال در انجام کار، اين بود که هيچ‌گونه اطلاعاتي راجع به شخصيت‌هاي علمي چه در زمينه شاخص‌ها و معيارها و چه در زمينه مصاديق در اختيار نبود اما در حال حاضر با همکاری انجمن‌های علمی و امور بین‌الملل حوزه در حال شناسایی  در 10 گروه از جمله: شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي، دانشگاهها و حوزه‌هاي علميه، مراکز و شخصیت‌های داخلي و خارجي هستيم.
دبير کتاب سال حوزه افزود: هدف از اين کار برقراري ارتباط و تعامل علمي با شخصيت‌ها و مراکز علمي از طريق  همايش کتاب سال و نيز معرفي بهترين محصولات علمي حوزه در سطح جامعه علمي است. وي افزود: براي انجام اين کار هزينه‌هاي حدود 12 تا 15 ميليون تومان در نظر گرفته شده و دو هزار جلد کتاب نيز در حال تهيه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *