بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین نیکبخت دبیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه از ارسال بیش از 900 اثر شامل کتاب و پایان نامه های سطح 4 به دبیرخانه این همایش خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین نیکبخت در این باره اظهار داشت:  با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به هفدهمین همایش کتاب سال حوزه که آخر خردادماه تعیین شده  بود، به حمد الله شاهد استقبال گسترده پژوهشگران حوزوی از این همایش هستیم.

وی ادامه داد: در این دوره از همایش بیش از 900 اثر شامل کتاب و پایان نامه سطح4 حوزویان سراسر کشور که برای نخستین بار در سال 1393منتشر شده بود به دبیرخانه همایش ارسال شد و پس از ثبت اولیه آثار رسیده به این همایش، گونه بندی آثار نیز پایان یافت.

دبیر اجرایی کتاب سال حوزه افزود: گونه بندی آثار رسیده توسط هیئت کتابشناسی همایش صورت گرفته است، در این مرحله کارشناسان، آثار رسیده را در گروه های تفسير و علوم قرآن، حديث و درايه و رجال، فلسفه، كلام، اخلاق و عرفان، تاريخ و سيره و تراجم، فقه و اصول، كتب مرجع، ادبيات و هنر، علوم اجتماعي، اقتصاد و مديريت، حقوق و علوم سياسي، علوم تربيتي و روان‌شناسي، تصحيح و تحقيق، ترجمه و تكنولوژي آموزشي طبقه بندی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نیکبخت اضافه کرد: با اتمام گونه بندی آثار رسیده، ارزیابی اولیه آثار در نیمه دوم مردادماه سال جاری آغاز می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *