بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

وی دراین باره اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه آثار در هیئت‌های شانزده‌گانه همایش، 30 درصد آثار موفق به راه‌یابی به مرحله دوم داوری‌ شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حقی گفت: بیش از 600 ارزیابی بر روی آثار راه یافته به مرحله دوم داوری انجام شده است و تاکنون 90 درصد این ارزیابی‌ها به پایان رسیده و نتایج آن در حال بررسی است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه در ادامه بیان داشت: به زودی جلسات هیئت‌های نهایی داوری هر گروه برگزار می‌شود و آثاری که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند به عنوان آثار «کاندیدای برگزیدگی» به شورای علمی همایش معرفی می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حقی افزود: آثار معرفی شده به شورای علمی، طی جلسات مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان نهایی تعیین می‌شوند. وی زمان برگزاری جلسات شورای علمی را اوایل آذرماه پیش‌بینی کرد.

دبیر همایش کتاب سال حوزه اظهار داشت: همایش معرفی و تجلیل از برگزیدگان هجدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه، دهه اول بهمن ماه 1395 برگزار می شود که اطلاع‌رسانی لازم در زمان مقرر از سوی دبیرخانه همایش صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *