بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه: مجید غلامی جلیسه دبیر اجرایی ستاد هفته کتاب در جلسه با حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه از ارائه تخفیف ویژه به پژوهشگران و اساتید حوزوی به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

مجید غلامی جلیسه در این جلسه که روز شنبه 9 آبان ماه در دفتر معاونت پژوهش حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به برگزاری هفته کتاب از 24 آبان ماه تا 1 آذرماه سال جاری اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای را به حوزه علمیه دارد، از این رو مبلغ یک میلیارد ریال بن خرید کتاب جهت  اساتید و پژوهشگران  حوزه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک تخفیف 15% هم از سوی ناشران در نظر گرفته ایم که با این حساب تقریبا کتاب با تخفیف 50% به دست اساتید حوزه های علمیه درسراسر کشور خواهد رسید.

دبیر اجرایی ستاد هفته کتاب در مورد نحوه خرید کتاب نیز اظهار داشت: تدبیری اندیشه شده که محققان بتوانند از طریق سیستم جامع الکترونیکی که در سایت خانه کتاب موجود است نسبت به خرید کتاب های مورد نظر خود اقدام کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سیستم الکترونیکی خرید کتاب ابراز داشت: در این سایت حدود 70000 جلد کتاب از 2000 ناشر معتبر داخلی موجود است که بنا به علاقه و معرفی پژوهشگران و مدیران حوزوی امکان ارتباط با ناشران مورد نظر این مراکز نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *