بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین  سید محمد جواد حسینی کاشانی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی پارسا و دانشور نستوه جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد جواد حسینی کاشانی(طاب ثراه) که به نشان پرافتخار جانبازی در راه دفاع از ارزشهای دینی و مکتبی و انتساب به خانواده گرانقدر  شهید سرافراز سید  محمد مهدی حسینی کاشانی(ره) مفتخر بود موجب تاسف گردید. تواضع و فروتنی، ساده زیستی، گشاده رویی، وقت شناسی و تکلیف محوری از ویژگی های بارز آن فاضل ارجمند بود که عند الله ماجور بوده و در اذهان دوستان و همکاران ماندگار خواهد شد.

 اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم به ویژه اخوان بزرگوار، دوستان، همکاران  و بازماندگان ارجمند آن فقید سعید و عرض تسلیت به همه آنان، از درگاه خداوند متعال برای ایشان و والد معظم و برادر شهید ایشان، غفران و رضوان و حشر با ائمه اطهار(ع) و اولیای طاهرینش و برای بازماندگان، سلامتی، عزت، شکیبایی و اجر فراوان مسئلت می‌نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیرحوزه های علمیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *