بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه‌هاي علميه: حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي عماد در جمع مديران مدارس علميه استان گلستان تصريح کرد: مدارس علميه در آموزش پژوهش محور، نقطه آغاز و مبدا هستند. وي، فعال شدن انجمنهاي علمي و معاونت‌هاي پژوهشي حوزه‌هاي علميه را موجب گسترش فرهنگ تحقيق در بين طلاب دانست و با اشاره به موج گسترده شبهات عليه دين و تشيع، خاطرنشان کرد: براي اينکه پاسخهاي روزآمد به شبهات داشته باشيم، بايد طلاب به دانش روز و زبان نسل جوان آشنا باشند که اين مهم در گرو سخت‌کوشي و تلاش مجاهدانه عالمان روشن بين و بصير ماست.
وي تقويت روحيه پژوهش و تحقيق در حوزه‌هاي علميه را تنها راه مبارزه با شبهات عنوان کرد و افزود: با پژوهشهاي کاربردي و هدفمند مي‌توان پاسخ همه شبهات را داد چرا که دين اسلام دين منطق و استدلال است.
حجت الاسلام والمسلمين عماد ، طلبه مطلوب اسلام ناب محمدي (ص) را طلبه اي دانست که با تمام توان در جهت يادگيري و پژوهش گام بردارد و با دانش محوري به تحصيل خود جهت بخشند. وي از استادان حوزه و طلاب جوان خواست به مقوله تحقيق و پژوهش توجه جدي کنند تا فرهنگ تحقيق در بين همه طلاب نهادينه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *