بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

  • خانه
  • |
  • خبرهای معاونت
  • |
  • اجلاسیه منطقه ای معاونان پژوهش استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، با حضور معاون محترم پژوهش حوزه های علمیه کشور حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی و هیئت همراه و معاونان پژوهش واحد‌های آموزشی سه استان، در اهواز برگزار گردید.

اجلاسیه منطقه ای معاونان پژوهش استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، با حضور معاون محترم پژوهش حوزه های علمیه کشور حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی و هیئت همراه و معاونان پژوهش واحد‌های آموزشی سه استان، در اهواز برگزار گردید.
🔹در این اجلاسیه ابتدا مدیر حوزه علمیه استان خوزستان حجت الاسلام و المسلمین بلادیان ضمن عرض خیر مقدم و تاکید بر ضرورت و جایگاه تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه، اقدام موهن و سخیف نشریه فرانسوی را محکوم کردند.
🔸در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی به تبیین برنامه های تحولی معاونت پژوهش با تاکید بر محصول محوری پرداختند.
🔹ایشان در ابتدا با استشهاد به آیات قرآن کریم، اقدام توهین آمیز و موهن نشریه فرانسوی را ناشی از قدرت منطق و استدلال انقلاب اسلامی و ضعف جبهه کفر و غرب دانستند.
🔸در بخش دیگر از این اجلاسیه کارگاه آموزشی استفاده از میزکار مجازی با رویکرد وضعیت سنجی و رتبه بندی واحد‌های آموزشی، توسط حجت الاسلام و المسلمین اسحاقی و حجت الاسلام و المسلمین مومنی برگزار گردید.
🔹در برنامه عصر این اجلاسیه نیز، در نشست گفتمان سازی دوسویه بین معاونان پژوهش استان ها و مدیریت ترویج پژوهش،حجت الاسلام و المسلمین مازنی به ارائه مطلب پرداختند.
🔸جمع بندی و پاسخ گویی به سوالات معاونان پژوهش مدارس منطقه، توسط حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی حسن ختام این برنامه بود.
🔹این اجلاسیه به مدت یک روز و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲برگزار گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *