بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ مراسم رونمایی از کتاب  «القواعد الفقهیه فی فقه الامامیه» تألیف آیت الله حسینی بوشهری،   با حضور حجج اسلام و المسلمین عماد، زمانی و جمعی از مسئولین حوزوی در سالن جلسات موسسه انوار طاها قم برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم با اشاره به اینکه این کتاب در بردارنده نکاتی است، گفت: اولین نکته این کتاب منهج درسی بودن آن است و سعی شده درس به درس تنظیم شود و شامل تمرین‌ها، خلاصه درس‌ها و تمرین‌هایی برای تحقیق است.

مدیر حوزه‌های علمیه مطرح کرد: در ابتدای هر بحث سعی شده تعریف جامعی از بحث داده شود و سؤالات کلیدی مطرح شده و درس ناظر به پاسخگویی به سؤالات باشد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس ابراهیمی مدیرعامل موسسه انوار طاها گفت: موسسه انوار طاها از سال 89 تحت اشراف آیت الله حسینی بوشهری فعالیت خود را در محورهای پژوهش، پاسخ‌گویی، تبلیغ و آموزش آغاز کرد.

وی بیان کرد: با توجه به عنایت آیت الله حسینی بوشهری تلاش شد که این موسسه طلاب جوان و علاقه‌مند در عرصه‌های مختلف را شناسایی کند و فعالیت آن شکلی به خود گیرد که تکرار فعالیت‌ها در سایر مؤسسات نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *