بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث در نظر دارد با انتشار فصلنامه‌ علمی پژوهشی «پژوهشنامه روان شناسی اسلامی» بستری مناسب برای نظریه‌پردازی، ژرف‌کاوی و طرح و تبیین مباحث عرصه روان شناسی اسلامی فراهم آورد و دیدگاه های نو و نقد های عالمانه فضلا و فرهیختگان نظریه‌پرداز و نو‌اندیش را در معرض دید خوانندگان گرامی قرار دهد.

در همین راستا، آثار فاخر علمی ‌پژوهشی ناظر به حوزه‌های تبیین روشمند آموزه ‏هاى روان شناختى قرآن و حدیث، پژوهش‌های تجربی مبتنی بر معارف اسلامی، روان‌شناسی دین و معنویت، نقد کتاب‌ها و پژوهش‌های روان‌شناختی بر اساس منابع اسلامی، ترجمه مقالات روان‌شناختی همراه با نقد بر اساس منابع اسلامی و پاسخگویى به شبهات در باره مناسبات اسلام و روان‌ را در این فصلنامه به چاپ خواهد رساند.

بنابراین از همه فضلاء، اساتید، دانشجویان و علاقمندان به حوزه مطالعاتی اسلام و روان‌شناسی، برای ارسال مقالات علمی (نظری و تجربی)، دعوت به عمل می‌آید.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی‌ پژوهشی خود را از طریق سامانه دریافت مقالات، به نشانی Psychology.riqh.ac.ir ارسال کنند و برای دریافت شیوه‌‌نامه و راهنماى تدوین و ارسال مقالات به تارنمای فصلنامه به نشانی http://psychology.riqh.ac.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی قم، بلوار 15 خرداد، خیابان شهید نظری ثابت، پژوهشگاه قرآن و حدیث، طبقه اول، پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی مراجعه و یا با شماره 37176540-025 تماص حاصل کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *