بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دین پژوهان کشور، سیزدهمین نشست علمی و تخصصی دین پژوهی با موضوع «اثبات اصالت ملکوت» (نقد اصالت وجود و ماهیت) برگزار می شود.

براساس این گزارش، شورای علمی دین پژوهان در ادامه سلسله نشست های علمی و تخصصی دین پژوهی اقدام به برگزاری سیزدهمین نشست علمی و تخصصی دین پژوهی با موضوع «اثبات اصالت ملکوت» (نقد اصالت وجود و ماهیت) در قالب «کرسی های آزاد اندیشی دینی» می نماید.

این نشست علمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان و با حضور دکتر قاسم جوادی و دکتر محمدجواد صاحبی و با همکاری معاونت پژوهشی حوزه های علمیه و موسسه خادم الرضا (ع) برگزار می شود.

شرکت محققین و پژوهشگران حوزه و دانشگاه و طلاب حوزه علمیه در این نشست علمی آزاد می باشد، همچنین این نشست ها بصورت مکتوب و دیجیتال در اختیار تمامی مراکز دین پژوهی قرار داده می شود.

زمان برگزاری این نشست در روز پنجشنبه۲۷ فروردین ساعت ۲۰/۳۰ الی ۲۲ می باشد.

مکان برگزاری نشست : قم –  میدان رسالت،   بلوار سمیه، جنب بانک کشاورزی، پلاک ۲۷  دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور است.

تلفن: ۳۷۸۳۴۵۳۶ ـ  ۰۲۵   نمابر: ۳۷۸۳۵۳۹۷ ـ ۰۲۵    آدرس سایت:www.dinpajoohan.com   پست الکترونيک: info@dinpajoohan.com است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *