بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ سومین همایش بزرگ و نمایشگاه حوزه و عرصه بین الملل به همت مراکز علمی حوزوی و مراکز فرهنگی قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سخنرانان این نشست، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و آیات محمدعلی تسخیری مشاور عالی بین الملل مقام معظم رهبری و سیدهاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه های علمیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری هستند.

شایان ذکر است، در برپایی این همایش بزرگ مراکز حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه های علمیه، جامعة المصطفی العالمیة، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز خدمات حوزه علمیه، جامعة المرتضی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و همچنین مراکز فرهنگی دیگری همچون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، رادیو معارف و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دخیل هستند.

گفتنی است، این همایش روز پنج‌شنبه 13 اسفندماه از ساعت 8:30 تا 12 در مجتمع علمی و فرهنگی و مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، واقع در میدان معلم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری رسا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *