بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراسم رونمایی از 10 اثر جدید تولید شده از سوی مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم شامگاه چهارشنبه با حضور حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت الاسلام یوسفی مقدم رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم رونمایی شد.

حجت الاسلام یوسفی مقدم با اشاره به اینکه 10 اثر جدید مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم که در این مراسم رونمایی می‌شود، شامل 9 کتاب و یک نرم افزار است اظهار داشت: در فاصله اتمام نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سال گذشته تا شروع به کار نمایشگاه امسال، این آثار از سوی محققان و پژوهشگران مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم، تهیه شده است.

وی ادامه داد: از جمله آثار مکتوبی که در این مراسم رونمایی شد، فرهنگ نامه واژگان مشابه قرآن کریم، آیات الاحکام، اعجاز قرآن با رویکرد شبهه پژوهی، بدعت در نگاه قرآن، منطق پاسخ دهی قرآن، قرینه مقابله و فن احتباک در قرآن کریم، جلد 4 المفتاح الجامع که ترجمه فرهنگ معارف قرآن است و  جلد 5 اعلام القرآن، نام دارد، همچنین نرم افزار رونمایی شده نیز پرسمان قرآنی است، همه این آثار محصولات علمی یک سال گذشته پژوهشگران مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم است.

در پایان مراسم با حضور حجت اسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام طیب حسینی رئیس بخش حوزوی نمایشگاه قرآن، حجت الاسلام لک زایی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام یوسفی مقدم رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم و حجت الاسلام فلاح زاده عضو بخش استقتائات دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، از این 10 اثر جدید علمی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری رسا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *