بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ جریان های تکفیری از جمله جریان های خطرناکی است که جهان اسلام و بلکه دنیا را در نوردیده و روزی نیست که در جای جای دنیا از آفریقا و نیجریه گرفته تا عراق و سوریه و حتی کشورهای اروپایی از شیطنت و جنایت این گروه سفاک در امان باشد.

به همین دلیل علمای اسلام برای برون رفت از این مشکل به فکر راه و چاره مناسب می باشند تا به نوعی بتوانند با هم اندیشی، وحدت و هم افزایی علمای اسلام این خطر را مسلمانان و بلکه مردم دنیا رفع کنند.

دومین همایش خطر جریانهای تکفیری به همت آیت الله العظمی مکارم شیرازی  8 بهمن ماه سال جاری  در مرکز همایش های بین المللی رسول اعظم(ص) مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار می شود.

سال گذشته اولین همایش با حضور 83 عالم و صاحب نظر از دنیای اسلام طی سه روز در قم برگزار شد و نتایج بسیار خوبی به همراه داشت .

برگزار کنندگان  این همایش امیدوارند با برگزاری دومین کنگره  بتوانند جهره وهابیت خبیث را هرچه بیشتر به مسلمانان و مردم جهان بشناسانند و همچنین به راه هکارهای مناسبی برای دفع  خطر تکفیری دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *