بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه؛ فراخوان جشنواره خاتم، برای دومین سال متوالی از سوی بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه السلام منتشر شده و از نویسندگان و اهل قلم خواسته با محوریت ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به‌ عنوان الگو و با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر به نگارش داستان  کوتاه بپردازند.

 حجم آثار ارسالی باید حداکثر پنج هزار کلمه باشد. تألیف و ارسال آثار برای همه فارسی‌زبان‌ها و پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی در سراسر جهان آزاد بوده و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید فرم شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

آثاری که فقط از طریق پست و یا پست الکترونیک ارسال شوند، به بخش مسابقه راه می‌یابند کهاین آثار  نباید پیش از این منتشر شده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند. اطلاعات تکمیلی شامل محورهای موضوعی داستان، معرفی تعدادی از منابع معتبر و سایر شرایط در پایگاه اینترنتی جشنواره قرار داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، کوچه فرهاد، پلاک ۸، واحد ۴، بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه السلام ارسال کنند.

 آیین پایانی دومین جشنواره «خاتم»، همزمان با عید مبعث در اردیبهشت‌ماه 96 برگزار خواهد شد.

منبع: دبیرخانه دومین جشنواره «خاتم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *