بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

📚 تازه‌های نشر

🔹 اثر «الگوی رفتاری امام خمینی«ره» در مواجهه با جریان‌های سیاسی»

🔹 اثر حاضر نوشته «جناب حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی مولوی‌وردنجانی» و محصول همکاری «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی» و «دانشگاه معارف اسلامی» است که توسط «انتشارات دانشگاه معارف اسلامی» به چاپ رسیده است.

🔹درباره اثر:
در علم جامعه‌شناسی همواره رفتار سیاسی رهبران و کنش جریان‌های سیاسی در جوامع، مورد نظر اندیشمندان قرار داشته است. بدین سبب این اثر سعی بر تبیین الگوی رفتار سیاسی امام خمینی«ره» در مواجهه با جریان‌های سیاسی در سال‌های 1357 تا 1368 را دارد. نویسنده این اثر در بررسی رفتار سیاسی امام خمینی«ره» مشتمل بر رهیافتی تعالی‌گرایانه که خاستگاه اندیشه سیاسی ایشان نیز بود؛ چارچوب محتوایی اثر را تنظیم نموده است.
کتاب حاضر در سه حوزه مبانی، اصول و اهداف، به کنش سیاسی امام خمینی«ره» در مواجهه با جریان‌های سیاسی پرداخته و شامل فصل‌های «کلیات و مفاهیم»، «صورت‌بندی جریان‌های سیاسی از منظر امام خمینی«ره»»، «مبانی رفتاری امام خمینی«ره» در مواجهه با جربان‌های سیاسی»، «اصول رفتاری امام خمینی«ره» در مواجهه با جربان‌های سیاسی» و «اهداف رفتاری امام خمینی«ره» در مواجهه با جریان‌های سیاسی» می‌باشد.

🛒🔸 این اثر را می‌توانید از نمایشگاه دائمی «انتشارات حوزه‌های علمیه» واقع در بلوار معلم، کوچه 9 تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *