معاون پژوهش حوزه های علمیه در جلسه هم اندیشی با نخبگان پژوهشی و تبلیغی مطرح کرد:
تبلیغ رساندن پیام دین به جان و دل مردم است.
🔹 به همت معاونت پژوهش حوزههای علمیه جلسهای با حضور اساتید، فعالان ونخبگان تبلیغ در عرصه پژوهش و بین الملل، در سالن جلسات معاونت پژوهش برگزار شد.
🔹حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی تبلیغ به معنای موسع و فراگیر را مقصود مقام معظم رهبری دانسته که عبارت از رساندن پیام دین به جان و ذهن و دل مخاطب معنا نمودند.
معاون پژوهش حوزههای علمیه با بیان اینکه تبلیغ دارای لایههای مختلفی است اظهار کرد: پژوهش یکی از مصادیق تبلیغ در این بازتعریف است.
ایشان سخنرانی معظم له را دارای پنج محور مهم شامل توجه به تولید محتوا، طراحی راههای اثر گذار و اثربخش، تربیت مبلغان کار امد، کشف لایه های پنهان و رویکرد تهاجمی تبلیغ دانست.
🔹در این جلسه ۳ ساعته، اساتید و نخبگان تبلیغ بینالملل با بیان تجارب علمی و میدانی خود در عرصه داخل و خارج کشور به تبیین سازوکار تبلیغ تهاجمی در شاخهها و گونههای مختلف پرداخته و بر نکات ذیل تاکید داشتند:
فقر ایده و فقر محتوا در تبلیغ تهاجمی. در حوزه پژوهش، لزوم طراحی تبلیغ چند رشتهای،لزوم شناخت مخاطب در تبلیغ تهاجمی وغرب شناسی لزوم توجه کافی به زیست بومها در ترجمه، توجه به تبلیغ در سه عرصه مجازی، داخلی و خارجی، و در سه مقوله ترویج دین، تبلیغ دین و تربیت دینی ،لزوم الگوی گیری از نامه رهبری به جوانان اروپا، طراحی نظام پژوهش مبتنی بر پروژه محوری وبا الگوی تعاملات وسفرهای علمی.
2 شهریور 1402
معاون پژوهش حوزه های علمیه در جلسه هم اندیشی با نخبگان پژوهشی و تبلیغی مطرح کرد: تبلیغ رساندن پیام دین به جان و دل مردم است.
- خانه
- |
- خبرهای معاونت
- |
- معاون پژوهش حوزه های علمیه در جلسه هم اندیشی با نخبگان پژوهشی و تبلیغی مطرح کرد: تبلیغ رساندن پیام دین به جان و دل مردم است.
- آخرین اخبار